Shopping i Skopje.

Efter Miamisnubben traffade jag en annan kille som erbjod mig jobb i Bulgarien, haha. Tank vad manniskor man traffar nar man reser sa har. Hur trevligt som helst.

Det var dessutom skoj att motas av tva man med en skylt med mitt namn och skjutsas till hotellet i finaste bilen.

Det forsta som sedan hande efter jag kommit till hotellet var att jag fragade tva tjejer om vagen till centrum. Det slutade med att jag fick aka med i taxin och de gav mig en liten guidning. Trevliga tjejer! Blev sedan lite forvanad over att de anda har ratt sa schyssta klader har i Skopje. Lite shopping blev det allt av. Far lagga upp bilder senare.

Nahe, nu ska jag forsoka ta mig till hotellet, ar helt slut!

Hej salange!

Kommentarer
Postat av: Sara

När kommer du heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem?

2009-01-29 @ 22:39:47
URL: http://phasio.blogg.se/
Postat av: Sandra

ÅH, VAD HÄFTIGT! ='D

Jag är till hälften från Makedonien - min mamma är därifrån. Vi brukar åka dit vart annat år, men inte till Skopje dårå. Ibland flyger vi hem därifrån, förstås.

Men det känns sannerligen konstigt att jag är därifrån till 50%. Jag är liksom så svensk man kan bli i sinnet. =)

Kramar, iaf.

2009-01-31 @ 15:27:20
URL: http://sandra-s.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0