On top of the world.

SNART SÅ.


Satt hemma hos Sofie tidigare ikväll. Vi pratade om livet i allmänhet , specifika händelser, och visst är det inte alltid så lätt? Det är svårt att vara nöjd med det liv man har, om man helt enkelt inte lever livet fullt ut. I alla fall så som man önskar att man gjorde. Samtidigt är det upp till en själv att ta itu med det. Jag måste börja här och nu för jag vill så mycket att det lätt blir inget.

Det funkar inte längre.

So you think you know all of me
But I won't back down until I make you see
There's more to me than meets the eye

I'm gonna make it all the way
Gonna make it all the way
I've come too far to go astray
I walked on, I'm still going
I'm gonna make it all the way
Gonna make it all the way
I'm not gonna stop until the day
I'm standing on top of the world


When I'm getting there
I'm gonna soak it in
Gonna give some back
Cause I've got so much to show


Jag vet att det är mycket snack när det gäller mig. Prata kan jag. Men, denna gång, när det gäller detta så ska det fasen bli verkstad också. Annars gör jag mig själv besviken.

Och det vore väl onödigt. Riktigt onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0