Inget egentligen.



Nope. Jag kommer inte kunna berätta om de senaste dagarna. Det blir för mycket.

Men, två irritationsmoment just nu:

1. Alla jäkla "look at my awsome pics"-virus på msn. Har gått på en sån där worm för ett par år sedan - inte igen inte!

2. Dyra frisörschampon som inte alls är bättre än billiga. Jag har faktiskt inte tid att tvätta håret varje dag. Det är ju inte bra för håret heller. Tid är pengar sägs det, och med ett billigt schampo kanske du därför kan tjäna - eller just det - inte tjäna, spara mer pengar..:)

Nu har jag dillat klart. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa gång du får en sådan länk från din msn.kontakt, skicka ett mejl med denna adressen som länk:



http://fotografhelsingborg.blogspot.com/2008/11/guide-fr-att-f-bort-msn-viruset.html

2009-01-30 @ 12:34:10
Postat av: Malin

Aah, Tack för det! Har inte orkat bry mig mer än att klicka bort det. Men till slut kanske man råkar klicka istället, så det var ju en bra idé. tack igen.

2009-01-30 @ 14:45:11
URL: http://mollycrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0