Contacts are gold.



Jag har alltså varit med och bedömt olika affärsidéer idag som studenter har utformat. Det ska bli så kul att se vilka som kommer att realiseras eller ej. Många är bra, och tjänsterna/produkterna behövs.

Som jag nämnde igårkväll kommer jag förhoppningsvis att hjälpa en utav grupperna, med exempelvis att blogga. Vi får se. Ibland är det rörigt att ha så många olika jobb som jag har för tillfället, men man skapar sig kontakter överallt vilket är ovärderligt.

Ett vanligt möte kan visa sig vara ett gyllene ögonblick. Det gäller att ta vara på dem - om be för att man upptäcker det!

Apropå det ska jag kontakta gruppen nu så jag vet om de vill utnyttja mina tjänster eller ej.

Kommentarer
Postat av: s

svara på min nya fråga :) på min blogg

2009-01-14 @ 16:31:12
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0