Bakvägspojkarna.

Yeaah!


Foto: Herman Dahlgren

Ikväll är det Backyard Babies på Palace.

De är ju grymma, och framförallt live. Förrförra gången de spelade här så offrade jag min affärsredovisningstenta. Visserligen var jag endast en poäng ifrån till slut, men det var det ändå värt!

Får se om det blir fest eller endast mingelfotande för min del. Men hörrni - jag har funderat över en parallell jag anser mig funnit.

Backyard Babies - Backstreet Boys

Först tänkte jag att, nämen, Backyard Babies måste ha tagit detta namn som ett parodinamn. Det som då inte stämde var att Backyard Babies startade 1987, Backstreet Boys 1992.

Men trots de olika framtoningarna. Bakvägspojkarna.

Kommentarer
Postat av: OSCAAAR,

Den va väl snygg men du har fyra bloglovin ikoner under länkar=)

2009-01-31 @ 14:22:17
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0