Busringning tro?

Jag hade en annons inne i tidningen idag om att jag söker lägenhet.

Det ringer då en kille/man som i början beskriver en lägenhet som lät rätt bra. Lite bättre än vad man kunde tro. Jag ville inte vara otrevlig så spelade med trots att det verkade mer och mer skumt. Slutligen förstod jag att det måste varit någon som jävlades med mig, och vid ett tillfälle kunde jag inte hålla mig för skratt. Fast, tänk om det var ett riktigt pervo - de finns ju.

Han hade en jacuzzi i badrummet som han frågade om den vore skön att använda, hade tidigare filmat lite "annorlunda" filmer i denna lägenhet, påtalade hur en diskussion kring hyran var möjlig på flera sätt, och avslutade med ifall jag ville ha ett skjut!

Jag la då på luren. Undrar bara om jag blev lurad eller inte. Men tror det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0