To go - or not to work?

Vissa brukar säga att man tar med sig jobbet hem. Det gör jag också. Samtidigt så har jag väldigt svårt att ta mig själv hem från jobbet! Om det ändå ska med så spelar det egentligen ingen roll. Kanske ska försöka med det idag. Nu när jag ändå är medveten om det.

För ett problem när man vill arbeta aktivt vid denna tidpunkt är att det inte finns så många att få tag i, vilket i flera fall betyder att det därför inte är möjligt - alls! Inte om det man för stunden behöver göra involverar kontakt med en andra part än sig själv - och datorn förstås.

Det var faktiskt detta jag kom på, som fick mig att göra kommentaren, och även kommer få mig att gå hem alldeles, alldeles strax. Om arbetet följer med återstår att upptäcka. Ska bli intressant att se om jag klarar av att slåss mot sannolikheten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0