So much to do, so little..


Dygnet är verkligen inte tillräckligt långt! Samtidigt så är även veckorna för korta, och när det händer mycket en dag, då händer det alltid ännu fler saker - samma dag!

Idag var en sådan dag. Jag ville se matchen mellan KFF och Gefle men missade den. Var istället på en kurs i affärsskap om budgetering direkt efter jobbet. Vid ungefär samma tidpunkt skulle jag gå på min kurs i kreativt skrivande, men när jag hann dit så var jag utelåst. Hade ingen direkt lust att klättra flera våningar utanför en stenbyggnad så begav mig istället hem.

Nu sitter jag och knåpar med affischerna som ska in till tryckeriet imorgon. Hjälp - tiden är knapp! Till råga på allt ska jag ner på stan och ta vimmelbilder. Det är tur att man bor mitt i city! Men får se om jag orkar med det idag. Sängen känns oerhört lockande för tillfället.

Vad har mer hänt denna onsdag? Jag var borta hos optikerprogrammet och agerade första patient åt studenterna, så var lite groggy ett tag därefter. En timme och en kvart satt jag och fick mina ögon nogrannt undersökta. Jag hade faktiskt läsglasögon när jag var 18, i ca två månader. När de sedan spårlöst försvann så skaffade jag inga nya, så detta var ett perfekt tillfälle att få chansen att snart få se saker lite klarare. Vi får väl se vad prislappen kommer att bli för de glas jag behöver. Funderar på att ta en sväng och kolla bågar imorgon om man nu hinner, för man vet aldrig om tiden räcker till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0