Snabba shots.

Och då menar jag inte proviva eller en alkoholhaltig en (som man visserligen kan behöva vid mingelfotande), jag menar såklart bildshots. Gick bara en snabb vända, och snabbare kunde det ha gått. Jag traskade först iväg till stället som ligger längst bort, och sedan är det inte ens öppet! Typiskt. Kunde jag väl tänkt på i förväg? Och - vad har hänt? Förr var alla ställen öppna på onsdagar vad jag kan minnas.

Till sist var jag inne på Bistro Bar. Det var ett tag sedan jag var där, och det är en salig blanding på folk, vilket är trevligt. Heta brudar (kanske på grund av outfiten, och en högre skala av porrighet än tidigare) men ändå, blandat med några som ser ut som borttappade utbytesstudenter som ännu inte gått en shoppingrunda sedan de kom hit. Dessutom var det en hög majoritet av killar. Fast, det beror förmodligen på de ovan nämna brudarna..:) Det är intressant att killar fortfarande inte förstår att det som är hett på nattklubben - inte alltid är hett i "verkligheten". Nej, nu ska jag inte diskutera sådant - är inte ens min grej! Det var denna onsdagkväll!

Nu är jag hemma och det ska bli sååå skönt att sussa nu! Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0