No, no not sick!

Sitter på jobbet och börjar bli lite orolig. Det känns som om jag håller på att bli sjuk, vilket vore det värsta som kunde hända då jag inte har tid med det! Går kräksjukan fortfarande? För antingen är det den som är på väg (ja det suger sådär illa som det verkligen gör när det är på gång), eller så var det maten jag åt idag. Igår fick sambon nämligen en matlåda med lasagne från sin mormor och då det var så pass mycket kunde jag ta med mig lite till jobbet också. Man tackar ju knappast nej till färdiglagad mat som inte är halvfabrikat. Däremot så hade jag en liten ond aning när jag hade värmt upp lasagnen på jobbet för tyckte den luktade lite suspekt (kan enbart bero på mig då jag är lite känslig när det kommer till sånt här). Det slutade i alla fall med att jag inte åt så mycket, utan gick istället och köpte en smörgås. Så, det jag vill komma fram till är att det kan vara maten - vilket jag hoppas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0