Entreprenörskap, Inspiration & Brasilianska Delikatesser

Ja - det är vad kvällens tjejkväll som vi på Drivhuset anordnade bestod av. Oerhört trevligt och gott var det! Vi fick lyssna på de kvinnliga företagarna Ana Emilia Klasson som driver Bazaar Food & Hanne Lindqvist på Nallebudet & Co. Jag hoppas att många av tjejerna blev inspirerade - för det blev jag, som alla gånger. Nu jäklar måste jag sätta igång med mina idéer. Vänta bara. Snart så. Nu ska jag i alla fall förbereda mig för att dra ut och mingla och fota lite halvsliriga folk. Orkar jag det? Tveksamt, men it's got to be done. Do it, Do it! (som Ben Stiller säger). Tjohej!

Ska bara ta en provivashot innan jag beger mig, det blir min lill-lördag det. Men - en shot är det ju i alla fall!..;)

Hutt, hutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0