Ännu mer visdom.

Jahopp! Då var det dags att utöka sin visdom och få lite smärta på köpet. Jag talar självklart om de jäkla visdomständerna!! Kan de inte bara komma upp en i taget och sedan sluta?

Nänä.

De ska komma upp litegrann på högra nedersidan, sedan lite på vänstra ovansidan, sedan på högra nedersidan igen osv, osv.

Alltid är de på väg upp när man har som mest att ta tag i och behöver sin fulla fokus och kontroll. Men, det kanske är dessa erfarenheter som utökar ens vidom? Får väl se det på det sättet.

Just nu är jag i alla fall inte det minsta sugen på att besöka herr tandläkarn. Väntar till efter helgen, sen kanske jag tar mig i käften och bokar en tid - fast då lär det väl gå över precis innan man ska dit!



Aouch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0