Anmälan is closing in.

Börjar bli lite nervös. Det projektet jag arbetar med öppnar portarna för anmälan inatt kl 00:00! Projektet heter Uppdrag24 och är ett projekt i tävlingsform där vi på Drivhuset samlar tvärvetenskapliga grupper med studenter som under ett dygn arbetar med ett idéutvecklingskoncept. De skall helt enkelt ta fram nya och fräscha idéer kring ett case - och idéerna baseras på ett uppdrag som på något sätt skall utveckla Kalmarregionen. I dagsläget är det hemligt. Vi kommer inte presentera "uppdraget" förrän evenemanget startar den 20 november.

Det finns 36 platser och jag hoppas, hoppas att de tar slut snabbt som attan!! Annars blir det klassinspring & marknadsföring till tusen med mina två praktikanter som ska komma hit till oss nästa vecka!

Men, får invänta tolvslaget och se om anmälningarna droppar in eller ej. Exiting! Hade jag inte arbetat med det så hade jag riktigt gärna velat vara med (min kollega Johan också)  - så kul kommer det att bli!

Whaaaa! - *hålla tummarna, hålla tummarna*


Jag & Johan painted in Manga (made by Kristian Ström)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0