A night out.

Det är intressant - då man är en så pass analyserande människa - att man inte har förmågan att sugas in i atmosfären som infinner sig under en utekväll på en nattklubb en lördagkväll!

Jag har haft en av de roligaste kvällarna någonsin, men ändå är man klart medveten om vad som egentligen sker. Det finns vissa personer som säger de ljuvaste komplimangerna så nästan en som jag som är förlovad smälter. Men - det faller ganska snabbt då samma människa talar med ett stort antal tjejer under kvällen, och samma käft säger förmodligen likvärdiga meningar till dem alla. Man får under dessa omständigheter ha medlidande för de stackars tjejer som inte förstår detta.

Det var också intressant att se de desperata försök att få sällskap under nattens sena timmar då jag och en vän stod kvar på dansgolvet istället för att stå i en "oändlig" (säkert inte alls så stor i jämförelse med andra) garderobskö. Jag finner inte ens ord för de beteenden som sker. Men, jag kan tänka mig att många kan se händelseförloppen framför sig.

Trots all medvetenhet och granskande ögon under kvällen så har jag haft så sjukt kul! Det har varit en sjuk kväll, med sjuka händelser och med en allmänt sjuk touch - och..jag önskar faktiskt inte på något sätt att något hade varit friskare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0