Eftertänksamt.

Jag minns hur det var i skolan. Det är fruktansvärt hur hemska vissa människor kan vara.

De som råkar ut för sånt här är ofta de som förtjänar det minst.

Det hugger i bröstet när jag ser denna reklam. FRIENDS gör grymt bra skildringar utav det.

Det värsta är att det inte slutar.

Mobbing finns överallt.

Alla behöver inte vara vänner, men varför vilja få någon att vara utan?



Du tror väl att min ensamhet är värst,
men det är när ni väl ser mig som jag verkligen blir rädd

Förklara snälla så att jag förstår,
varför ni tystnar när jag kommer och skrattar när jag går

Säg varför det måste vara jag?
Som har ryggen upp mot väggen, bara hud mot hårda ord

Den som får rivas, klösas, bitas för mitt liv mot alla andra
Det finns ingen belöning och jag kräver ingenting,
bara att aldrig nånsin tvingas hålla käften

Jag hoppas verkligen att denna reklam gör att man tänker till, en extra gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0