Kära grannar.

Spelar man piano när man bor i lägenhet kl. 23:20 en vardagkväll?

Tydligen, då grannarna under oss har en förmåga att sitta och pilla på tangenterna vid denna tidpunkt. Sedan är det inte direkt skönspelande musik som dånar upp genom golvet, utan nybörjarlåtar som "Lilla snigel", eller vad det nu är för oväsen.

Näe, om de inte slutar klinka, kommer jag att börja klanka. Hoppade visserligen i golvet några gånger igår, och de kanske slutade - för en stund. Sedan gav jag upp när de startade spelandet igen och sambon sa åt mig att jag minsann fick öppna om de nu skulle få för sig att plinga på dörren.

Ja, visst är det härligt med grannar ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0